Un estudi que mesura la reputació turística de Vilanova i la Geltrú en temps de Covid-19 puntua amb un 8,45 als allotjaments turístics

El personal, la ubicació i la neteja són les dimensions del servei millor valorades pels clients

Un estudi que analitza la imatge de Vilanova i la Geltrú com a destinació turística i gastronòmica online post Covid-19 puntua l’experiència vilanovina amb un 8,32, segons el iRon Global, l’índex de reputació. L’estudi ha estat realitzat per l’empresa Vivential Value i ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona.

De les 75.662 opinions que apareixen a Internet, 8.714 pertanyen a allotjaments turístics; això és, un 12% del total. Segons es desprèn de l’estudi, la percepció de turistes, visitants i clients dels allotjaments de la ciutat ha estat positiva. Concretament, l’índex valora amb un 8,45 la reputació online de l’allotjament turístic, una xifra que ha enorgullit a les empreses que ofereixen allotjament de temporada en el municipi. Del compendi d’opinions dels clients, el 51% avaluava l’experiència en l’allotjament amb un nou o un deu. Així, es qualificava als apartahoteles amb un 8,73, a les residències amb un 8,68, als hotels amb un 8,55, als càmpings amb un 8,44 i, finalment, als hostals amb un 7,44.

Els serveis millor valorats han estat els següents: el personal obtenia un 8,99, la ubicació un 8,97 i la neteja, molt rellevant en temps de pandèmia, un 8,68. Les restriccions, sumades a la necessitat de garantir el compliment dels protocols de seguretat per a evitar contagis, han suposat un esforç extra important per a aquestes empreses, que malgrat les circumstàncies han complert els seus objectius. 

Ara, el seu propòsit és clar: aconseguir l’excel·lència i convertir Vilanova en una destinació turística encara més atractiva.

EQUIP HLCLUB